۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

رضایی خبر داد:

وزیر نفت قول رفع مشکلات پروژه پالایشگاه آناهیتا را داده است

وزیر نفت قول رفع مشکلات پروژه پالایشگاه آناهیتا را داده است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه از قول وزیر نفت در راستای رفع موانع به بهره برداری رسیدن پالایشگاه آناهیتا و ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهيم رضايي بابادي استاندار كرمانشاه از پيگيري هاي صورت گرفته با وزير نفت به منظور تسريع و انجام اقدامات لازم در اجراي پالايشگاه آناهيتا خبر داد.

رضایی با بيان اينكه نشست با وزير نفت روز گذشته در تهران صورت گرفته است، خاطرنشان ساخت: آقای زنگنه در اين مراسم قول هرگونه مساعدت و پيگيري لازم براي اجراي پروژه آناهيتا را داده و اعلام کرده است براي اجراي اين پروژه هيچ گونه نگراني نداشته باشيد و روند اجرايي آن در آينده تسريع خواهد شد.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: اجرا و بهره برداري از پالايشگاه آناهيتا تاثير بسزايي در اشتغالزايي استان خواهد داشت. 

وي گفت: اين پروژه علاوه بر اينكه منجر به تحول و شكوفايي بيش از پيش استان خواهد شد نقش مهمي در اشتغالزايي نيز ايفا خواهد کرد بنابر این براي تسريع در اجرا و حل مشكلات مربوط به روند اجرايي آن پيگيري هاي لازم صورت خواهد گرفت.

مهندس رضايي بابادي افزود: همچنين در حضور مهندس زنگنه احداث صنايع پائين دستي پتروشيمي هاي استان مورد بحث قرار گرفت که بر این اساس اعلام شد با هرگونه پيشنهاد و اقدام جهت ايجاد اين صنايع به منظور اشتغالزايي و توسعه پايدار استان كرمانشاه موافقت خواهيم کرد و اين گونه پيشنهادها با جديت مورد پيگيري قرار خواهند گرفت.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: در فرصت هايي كه ايجاد مي شود در جهت اجراي پروژه هاي مهم و تاثيرگذار استان با مسولين و وزراي محترم جلسه و نشست خواهم داشت و نهايت اهتمام و تلاش خود را براي توسعه و شكوفايي و حل مشكلات استان بكار خواهم گرفت و از مديران استان نيز خواسته ام كه اين نوع پيگيري ها را اولویت كاري خود قرار دهند.

کد خبر 2243212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha